Tuesday, October 4, 2016

Fountainfx Blog

Van die lessenaar van Fountain FX 19 Oktober 19 Oktober 2015 Na 9 weke van die lewe uit 'n pak geval het ek uiteindelik teruggekeer na Kaapstad en ek kan sê dit was nie 'n oomblik te vroeg. Terwyl ek baie plekke wat die meeste mense sou droom van 'n besoek of wat in ag gegee kan ek eerlik sê Suid-Afrika is die beste plek vir my en wat gebaseer is op die nuutste navorsing is dit een van die beste plekke in die wêreld vir die kwaliteit van die lewe. Kennis van die nuus dat die meeste van ons hoor op 'n dag-tot-dag basis, sal hierdie kom as 'n groot verrassing as Suid-Afrika se media is nie bekend vir die bemarking van die beste van Suid-Afrika. Wat jy dalk nie bewus wees van is dat die Verenigde Koninkryk en die VSA het 'n soortgelyke kwessies; net die nuus nie ver te reis en die beskikbaar in die volgende "ontwikkel" lande lewenstyl is baie meer beperk as in SA. Dit gesê ek gereis om die dollar, pond en euro sones op die ergste tyd in die geskiedenis vir die waarde van die Rand. Dit het beteken dat 'n verblyf een nag in 'n hotel in Santa Barbara, Kalifornië in 1000 $ was R14,000 en 'n bier by die Giants baseball wedstryd in San Francisco $ 17 of R240! So het die skoonheid van forex is dit in staat stel om te verdien in dollar en spandeer dit in Rand. Hoe om die beste van beide wêrelde ervaar! Dit was tye soos hierdie wat my mis SA en besef die waarde wat ons in hierdie land. Terwyl ek weg was het ek deel gereelde handel setups met ons handel groep, maar reis en verskillende tydsones beteken dat die bestuur van webinars was onprakties. So hier is ons om op te tel van waar ek opgehou het en ek het gedink ek sou 'n groot handel stelsel kies wat vandeesweek gebeur op die EURUSD deel. MACD divergensie Vir dié van julle wat ons webinars en fondament kursus bygewoon het, behoort jy vertroud is met die MACD aanwyser gebruik word om tendens rigting en krag te toon nie. Sommige denkrigtings verwar hierdie aanwyser en sê dit is 'n ossillator wat oor-gekoop en oor-verkoop voorwaardes. Ek die MACD streng gebruik vir krag van die tendens en hou dit eenvoudig. So, wat bedoel ek met MACD Divergensie? Wel MACD staan ​​vir bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie. Wanneer die MACD is vergelykbaar met die prys wat ons is in 'n sterk tendens, hetsy op of af, maar wanneer die prys is stoot en die MACD is om te daal (of andersom) het ons 'n toestand van divergensie tussen prys en die MACD aanwyser. Dit was hierdie voorwaarde dat 'n sell orde Donderdag op die EURUSD bevestig. Bogenoemde grafiek van die EURUSD 1 uur toon duidelik hoe die prys is stoot in 'n vorige vlak van weerstand. Terwyl ons by weerstand moet verkoop is daar altyd die moontlikheid dat die prys breek deur en hoër beweeg. So het ons om te kyk na al die ander aanduidings dat ons en nie net staatmaak op een reël. Met behulp van verskeie Tydraamwerk Ontleding ons in staat was om te kyk na die 4 uur en daaglikse kaarte om te bevestig hoe belangrik weerstand was. Ons was ook in staat om 'n laer tydsraamwerke kyk soos die 15minute en 5minute om te sien of die MACD is bevestig 'n afname in die tendens. weerstand MACD Divergencev MACD Oor Koop Veelvuldige tydsraamwerke bevestig verkoop Kandelaar grafiek toon verkopers betree mark. So met 'n sell orde op 1,1478 en 'n stop by 1,1500 laat ons sien wat gebeur het met die handel:


No comments:

Post a Comment