Tuesday, October 4, 2016

Hoe Wil Jy Om Maklik Verbeter Jou Trading Resultate

Hoe wil jy om maklik Verbeter Jou handelsresultate? Gepos op Donderdag, 2 Junie, 2011 by 22:35. Wel, sou dit moeilik wees om nie beantwoord 8220; YES8221; op 'n vraag soos dit reg? Na alles, maak nie saak hoe 'n mate van sukses jy met jou handel ons almal wil verbeter. Ek het 'n video hier vir julle voordelig dat Ek glo ons kan letterlik die verskil tussen sukses en mislukking met wat jy doen in jou handel nou maak. Trouens, Im bereid om te wed dat 'n groot rede waarom jy dalk sukkel is omdat jy nie volgende wat ek beskryf in hierdie video. Terwyl die meeste mense kyk vir die jongste vuurpyl wetenskap aanwyser om die hoogte inskiet hul handel resultate, die waarheid is jy kan eintlik heeltemal jou handel te omskep met 'n eenvoudige 8220; tic8221; vel. Toe ek begin doen wat ek beskryf op hierdie video was ek aanvanklik geskok en ontsteld net hoe sleg ek is volgende my verhandeling van plan. Hoe ek was die een wat die groot pad-blok was en my begeerte om altyd te verbeter, herstel en reg te stel my handel stelsel is eintlik die ding wat my resultate in die toilet gehad. Sodra ek besef dat ek moes telling in oorwinnings en verliese van ambagte hou, maar of ek nog voltrek aan my handel stelsel (wat ek was nie) het my handel letterlik verbeter oornag. Dit het my net 'n lang tyd om dit te besef en maak dit 'n vaste reël. Elke keer as ek breek dit, die resultate is nie goed nie. Elke keer as ek dit volg, die resultate is goed. Dit sal eenvoudig in teorie lyk, maar jy is nie vind dit maklik om te volg. Dit sal egter die beloning aansienlike Ek glo as jy probeer wees: ID graag wil hoor wat jy dink, maar stel dit asseblief op die proef. Wees eerlik met jouself en jy sal waarskynlik ook geskok wees hoeveel jy oorbeweeg van jou verantwoordelikhede in jou handel. Maar dit skok sal uiteindelik 'n ek glo wat sal motiveer om te verander. Goeie handel!


No comments:

Post a Comment