Monday, October 10, 2016

Guildwars 2

Trading Post kwessies Forum soek verskaf nul resultate vir iets wat ek regtig verwag om hier te wees. Im verbaas op 'n manier. Die fout: Trading Post versuim gereeld om ten volle te laai. Gems sal nie vertoon word nie, deur karakters goud is nie beskikbaar (alhoewel ek met 'n bietjie van die besteding van die munt), en die items na bladsy te verkoop sal heeltemal leeg wees, selfs met 'n inventaris vol items wat dinge wat ek kon verkoop is . Dit gebeur op herhaal laai van die handelspos. Geen presiese aantal, maar hoe meer dikwels gebruik ek die handelspos, hoe meer waarskynlik is dit om te misluk (id raming 'n dosyn keer van die opening van die handelspos, of minder). Die enigste manier om dit te herstel, is om die spel ten volle te verlaat en weer te begin nie. Dit blyk nie die geval dat 'n saak met 'n stadige laai wees, Ive het die venster oop vir 'n paar minute voor sonder dat hulle ooit sien die handelspos ten volle te laai. Hoewel die spel is nie baie lank om te laai, is daar baie tye wanneer ek wil nie die spel ten volle te verlaat, maar sal nog graag in staat wees om die handelspos gebruik. [API Voorstelle] Trading Post API Kom ons maak hierdie draad 'n plek vir voorstelle vir die Trading Post API. Hier is die gebruiker scenario Ek wil ondersteun: - Mobile-apparaat artikels wat die gebruiker in staat om sy of haar koop / verkoop / koop / verkoop transaksies te besigtig sou wees. - Mobile-apparaat artikels wat die gebruiker wanneer daar items sal in kennis stel / goud te haal uit die Trading Post NPCs. - Gebruikers kan koop / Miskien verkoop (nie seker of verkoop is moontlik) sou wees, items uit hul mobiele toestelle. - Gebruikers sal in staat wees om juwele te handel uit hul mobiele toestelle. - Gebruikers sal in staat wees om te monitor item en juweel pryse van hul mobiele toestelle en kennisgewings ontvang indien hulle gebruiker-gedefinieerde perke geslaan. - Gebruikers sal in staat wees om te soek na items in die handelspos van hul mobiele toestelle en ook in staat wees om te sien te koop / verkoop volledige lys vir elke item. Ek weet dat daar is 'n 8220; unofficial8221; API om hul handelspos op die oomblik, maar dit is skaars foon vriendelike aangesien dit 'n sessie sleutel spel van jou GW2 kliënt vir baie van sy funksies vereis. Pos asseblief hier as jy wil ArenaNet 'n Trading Post API wat foon vriendelike vry en te bied jou voorstelle. (Geredigeer 24 Mei 2013 03:05 deur DarkSpirit.7046) Probleme met die handelspos: post hier [saamgesmelt] Doen transaksies te handwerk dinge vir wins en skillups beland in my verloor al my geld. Ive geplaas bestellings sommige materiale, maar al die geld is weg en geen materiaal afgelewer te koop. Die 8220; dinge im buying8221; nie die geval iets wys ook nie die 8220; dinge ive gekoop / sold8221; wys enigiets Probleme met die handelspos: post hier [saamgesmelt] Ek het probeer om items te lys op die handelspos met 'n paar van my karakters en al wat ek kry is 'n fout boodskap. Probleme met die handelspos: post hier [saamgesmelt] Einste kwessie hier. Wat OS jy mense met behulp van? Win XP SP3 hier. Ou, ek weet. Ek sou graag my BLTC vaste kry, selfs gepos word 'n kaartjie te ondersteun, maar dit bly onbeantwoord. Die verbetering van die Trading Post Ek dink die TP sal 'n baie meer aangename ervaring te wees as op die hoofblad was daar twee pryse vir elke item, die huidige beste koper en verkoper prys, en langs elke was 'n boks of knoppie waarmee jy kies een of die ander. En dan een Verkoop knoppie wat alles wat jy op een slag gekies verkoop. So, dink jy verkoop jou goed. Jy kyk af in die lys, die keuse van watter prys wat jy wil hê vir elke item. Jy klik op óf die koper of verkoper die prys. alles by jou pas. Jy hoef te gaan in die item bladsy tensy jy wil om te kyk na die ander pryse of voorraad, verkoop verskeie items, ens, maar dit moet beslis nog bestaan, net nie gedwing word om dit. Vir my persoonlik is ek inderdaad baie lui. en ek wil net verkoop my goed vir die koop prys (tensy sy 'n dom verskillende som). Hierdie verandering sal kap op my hoeveelheid druk deur ten minste 3. en die tyd spandeer sal waaaay minder wees. Lets face it. verkoop jou goed isnt presies pret. en as jy so ongelukkig as ek kinda crappy internet het die TP is nie so glad en vinnig as wat dit kan voel in die Arenanet toets sitkamer Sal handelspos herstel word? Sedert devs maak radikale veranderinge aan die ekonomie, ek glo die laaste keer dat dit gebeur het hulle weer al te koop / verkoop bestellings in die handelspos, sal dit weer gebeur? Theres nog baie ongeldig koop bestellings wat aangespreek moet word skoongemaak atleast8230; (Sommige verkoop ook) Sal handelspos herstel word? Sal handelspos herstel word? Ek dont dink hulle het al ooit die TP herstel as dit die ekonomie sou ontwrig, ek weet hulle het tot die koop / verkoop bestellings voor skoongemaak.


No comments:

Post a Comment